BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

About Blog

if you are looking for insightful and practical economics blog,you have come to the right place

I hope that this blog provides clear points about economic

۰۱ دی ۹۸ ، ۱۲:۳۴

پیشنهاد تئاتر

نمایش مرد بالشی بدون اغراق یکی از زیباترین تئاترهایی است که تا به حال چندین مرتبه اجرا شده است. طرح نمایشنامه مرد بالشی بسیار ساده است. اما چیزی که آن را متمایز کرده است شیوه ایست که مک دونا با آن به روایت این طرح می‌پردازد. او داستانش را به شکل تودرتو برای مخاطب تعریف می‌کند و مخاطب را با خود همراه می‌کند و در هر بخش قسمتی از یک نقطه‌ی تاریک را روشن می‌کند.

این نمایشنامه چهار شخصیت دارد. دو بازپرس یک نویسنده به نام کاتوریان و برادر عقب‌مانده‌اش، میچل یا مایکل. شخصیت‌پردازی مرد بالشی بسیار حرفه‌ای انجام‌گرفته است. عمده شخصیت‌پردازی این نمایشنامه از طریق دیالوگ‌ها رخ می‌دهد ولی علاوه بر این، شخصیت‌ها درباره‌ی یک دیگر داستان‌هایی تعریف می‌کنند یا توضیحاتی می‌دهند که دلیل رفتارهای شان را توضیح می‌دهد. در مورد بازی ها پیام دهکردی با بازی بدون اغراق و ساده خود در نقش بازپرس جایی برای حرف باقی نمی گذارد البته که نباید چشم خود را بر روی بازی بینظیر علی سرابی ببندیم. غافلگیری‌های این نمایشنامه، زیاد و بدون بزرگ‌نمایی است. سرچشمه‌ی اغلب غافلگیری‌ها دروغ‌هایی است که برادر به برادر و بازپرس به متهم می‌گوید. ولی بخشی از غافلگیری‌ای که مک دونا برای مخاطبش طراحی کرده در همان قصه‌گویی‌اش نهفته است. اگر فرصتی دست داد تماشای این تئاتر را از دست ندهید.

متن گرفته شده از چندمنبع

Comments  (۰)

No Comment still register

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی