BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

About Blog

if you are looking for insightful and practical economics blog,you have come to the right place

I hope that this blog provides clear points about economic

به تازگی اولین تریلر رسمی فیلم Richard Jewell (ریچارد جول) توسط برادران وارنر منتشر شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده کلینت ایستوود 89 ساله بوده است. این فیلم درام بر اساس یک داستان حقیقی و مقاله‌‌ ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell ساخته شده است و  ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، را روایت می کند.

باید گفت که فیلم The Ballad Of Richard Jewell از روی یک داستان واقعی ساخته می شود، و ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال 1996 برگزار شد، را روایت می کند. جول که در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال 1996 آتلانتا به‌عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌ کرد، در آن زمان متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌ شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌ دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی‌ سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌ شود. ریچارد جول در ابتدا به‌ عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌ عنوان مظنون اصلی این بمب‌ گذاری دستگیر کرد.

در فیلم Richard Jewell بازیگرانی چون پاول والتر هاوسر در نقش ریچارد جول، سم راکول (Sam Rockwell)، کتی بیتس، جان هم، اولیویا وایلد، ایان گومز، دیلان کوسمن، وین دووال، نینا آریاندا، مایک پنیوسکی، چارلز گرین و کامشا چندلر ایفای نقش داشته اند. فیلم Richard Jewell در تاریخ 13 دسامبر 2019 (22 آذر 1398) اکران خواهد شد.

Comments  (۰)

No Comment still register

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی