BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

About Blog

if you are looking for insightful and practical economics blog,you have come to the right place

I hope that this blog provides clear points about economic

طبق گزارش Instant Group’s از بازار سال ۲۰۱۸، شرکت‌ها در انگلستان بیش از هر زمانی به‌دنبال فضاهای کاری منعطف هستند تا فضاهای کاری سنتی. اندرسون می‌گوید با تأسیس فضای کار اشتراکی کیندر فرصتی برای کنارهم‌قراردادن افراد و ادغام دو روند روز دنیا یعنی «ایجاد احساس راحتی خانه در محیط کار» و «احساس عضوی از یک گروه بودن» فراهم شده است. یک‌پنجم مردم در انگلستان اظهار کرده‌اند که احساس تنهایی می‌کنند. لذا بخشی از تقاضای رو به افزایش مردم برای فضاهای کار اشتراکی، از نیاز آن‌ها به داشتن ارتباط و عضوی از یک جامعه بودن نشات می‌گیرد. مغز انسان‌ها برای برقراری ارتباط سیم‌کشی شده؛ با این‌ حال با افزایش روزافزون فشار در محیط کار و افزایش تعداد مشاغل آنلاین، میزان زمانی‌که انسان‌ها با هم می‌گذرانند کمتر شده است.

احساس تنهایی، افراد را بیشتر در معرض ریسک بیماری‌های قلبی و انحطاط شناختی قرار می‌دهد، اما احساس تعلق اجتماعی و در ارتباط بودن با سایر انسان‌ها، میزان اضطراب را کم می‌کند و حتی ایمنی بدن را تقویت می‌کند. فضاهای کار اشتراکی افراد را به برقراری تعامل با دیگران ترغیب می‌کنند. در مقاله‌ای که در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد به چاپ رسیده است، ۸۹ درصد شرکت‌کنندگان بیان کردند از زمانی‌که به فضاهای کار اشتراکی پیوستند، احساس شادی بیشتری می‌کنند. اندرسون می‌گوید با تأسیس کیندر، نوعی شادی‌ را تجربه کرده است که تا آن زمان تجربه نکرده بود. او بیان می‌کند: «جامعه‌ی اشتراکی شما، مکانی فوق‌العاده است تا وقتی استرس‌های روزانه شروع می‌شوند، به آن پناه ببرید.»

گرفته شده از سایت زومیت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۷
M.Bayat

Comments  (۰)

No Comment still register

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی