BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

About Blog

if you are looking for insightful and practical economics blog,you have come to the right place

I hope that this blog provides clear points about economic

۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۳

اهمیت تکنولوژی در زندگی

اهمیت تکنولوژی در زندگی امروزه افراد امری غیر قابل چشم پوشی است. تاثیرات مثبت گسترش تکنولوژی زندگی را آسانتر، بهتر و سریع تر کرده است. روزانه در سراسر جهان نزدیک به دو میلیون گوشی هوشمند فروخته می شود. تا پیش از این شما مجبور بودید برای پی بردن به معنی یک کلمه به دنبال آن در دیکشنری بگردید ولی امروزه با دانلود نرم افزار و از طریق اینترنت می توانید در کوتاهترین زمان ممکن به آن چه که می خواهید دست پیدا کنید.

آینده تکنولوژِی از چیزی که درحال حاضردر جریان است هیجان انگیز تر است. شاید برقراری ارتباط آسان را بتوان یکی از مهم ترین دستاوردهای گسترش تکنولوژِی بدانیم. به سختی می توان کسی را پیدا کرد که اطلاعی از فیس بوک، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی نداشته باشد.  به طور کلی وجود تکنولوژی های گوناگون در هر زمینه ای می تواند جنبه مثبت و منفی داشته باشد. انتخاب و طرز استفاده از تکنولوژِی به طوری که اثرگذار باشد به انتخاب های ما برمی گردد و با توجه به این دید می توان از فواید تکنولوژی در زندگی بهره مند شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
M.Bayat

Comments  (۰)

No Comment still register

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی