BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

BRIGHT FUTURE

Investment and Economic growth

About Blog

if you are looking for insightful and practical economics blog,you have come to the right place

I hope that this blog provides clear points about economic

۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۱

آرزوها و راهکارهای انگیزشی


انگیزش اتفاقی نیست که به طور طبیعی مدام تکرار شود. انگیزه را می توان حرکت و چرایی رفتار دانست. ما باید درباره رفتار و روحیات خود منطقی باشیم و بدانیم که در مسیر درست خود گام برمی داریم. افراد اغلب مواقع مسیر اشتباهی را برای با انگیزه بودن انتخاب می کنند. اهداف را می توان به عنوان موتورهای انگیزشی نام برد در واقع آن ها رویاهای مدت داری هستند که باید برآورده شوند. کنترل و تمرکز روی کاری که انجام می دهیم به ما انگیزه لازم برای محقق شدن رویاها را می دهد.

روانشناسی رشته ای است که بسیار درباره موضوعات انگیزشی صحبت کرده و راهکارهای متنوعی را پیش روی ما قرار دادده است. هرتزبرگ یکی از روانشناس های شناخته شده است که نظریات انگیزشی را درباره تاثیر مدیریت بر افرادی که در سازمان مشغول به کار هستند داشته و موجب شده است که با هدف ایجاد انگیزش رفتار افراد بیشترین نفع را برای سازمان داشته باشد. انتخاب و استفاده از موارد انگیزشی می بایست متناسب با افراد سازمان و وظایف آن ها تعیین شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
M.Bayat

Comments  (۰)

No Comment still register

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی