influence of advertisement
تبلیغات و وفاداری مشتریان
شناخته شدن آرزوی هر فردی است که در دنیای کسب و کار با رقبای دیگر فعالیت می کند. افراد می توانند به راحتی محصولات خود را از طربق تبلیغات شناسایی کرده و انتخاب مناسبی داشته باشند. ایجاد حس رضایتمندی مشتری از مهم ترین وظایف کسانی است که در عرصه تبلیغات مشغول به کار هستند. از جمله کارهای خلاقانه ای که می توان برای جذب مشتری بیشتر انجام داد:
تشویق افراد به خرید محصولات با قیمت پایین و
اهدای جایزه براساس طرح وفاداری سازی مشتری است. وفاداری مشتری را می توانیم ملاک
تصمیم گیری خرید بدانیم. تبلیغات باید به گونه ای باشد که تاثیر بسیاری در ذهن
مخاطب گذاشته و افراد با دیدن لوگو یا شنیدن موسیقی انتخابی که تبلیغ دارد به یاد
آن محصول مورد نظربیفتند. می توان گفت که حفظ مشتری برای رشد هر کسب و کاری اهمیت دارد. در دنیای امروز که دسترسی به شبکه های مجازی راحتتر از همیشه شده است و افراد در سریع ترین زمان ممکن می توانند به سوی محصولی متفاوت تر و پر زرق و برق تر جذب شوند نقش خلاقیت در ایده های تبلیغاتی را نمی توان نادیده گرفت. اگر مشتری به رضایتمندی مدنظر ما برسد می تواند با تبلیغات دهان به دهان آن را به دیگران نیز منتقل کند و به صورت کاملا رایگان و موثر موجب شناخت بیشتر محصول شود.